Et helt afgørende element for at realisere et tillidsfuldt og værdiskabende samarbejde er, at vi forpligter os til at levere rapportering i særklasse. Vi vil lave rapportering der er til at forstå, nem at tilgå og som har fokus på de KPI’er, som reelt betyder noget på bundlinjen.  

Vi har lavet en gennemarbejdet model for, hvad vi synes god rapportering er: 

  1. Vi mener at alle vores kunder bør have indblik i, hvad de betaler for. Når vi giver status, samler vi derfor op på følgende: 
    • Hvad har vi lavet? 
    • Hvorfor har vi lavet det? 
  2. Hos 1stPlace elsker vi data. Vi forsøger altid at krydsreferer så mange datakilder som muligt, for at få de mest nøjagtige data. Netop denne data giver os muligheder for yderligere optimering af vore projekter. 
  3. Vores projekter skal være et aktivt samarbejde. Derfor laver vi i alle vores rapporteringer handleplaner til godkendelse hos vores kunder. Dette sikrer konsensus omkring projektet – både hos kunde og os. 
  4. Strategi uden målsætninger? KPI’er og målsætninger er vores eksistensgrundlag. Derfor udarbejder vi altid både korte og langsigtede mål med vores kunder.