Hvornår skal du med din virksomhed være til stede på verdens største sociale medie? Vores svar er – ALTID!  

Facebook er ikke kun en fantastisk platform til at brande din virksomhed og dens produkter. Det er også et ideelt sted at skabe loyalitet og pleje af dine nuværende kunder, og det fungerer som en supplerende salgskanal til dine andre indsatser.   

Med muligheden for både organisk og betalt markedsføring, kombineret med de unikke, interessebaserede segmenteringsmuligheder, så skal du være til stede her.   

Facebook annoncering er ikke billig så derfor har vi fokus på at vi sammen med dig laver overskud på din Facebook annoncering.  

Ved at arbejde klogt, skaber vi en effektiv og profitabel annoncering på Facebook med:  

Lead annoncer 

En værdifuld mulighed i Facebook annoncering er de såkaldte “lead annoncer”. De giver dig mulighed for at indsamle e-mails på interesserede kunder via en integreret formular som gør at brugeren ikke skal forlade Facebook. Det er selvsagt et stærkt værktøj hvis inbound marketing er en del af din digitale strategi. Har du sat et automationflow op, kan du her skaffe endnu mere benzin til din maskine. 

Annonceplacering

Facebook tilbyder forskellige annonceplaceringer, og der er stor forskel på dem. Det er derfor vigtigt at du tester dine annoncers performance med forskellige placeringer. Det kan eksempelvis være klogt at opsætte placeringer målrettet et mobilt news feed og et andet annoncesæt målrettet desktop news feed. 

Lookalike audiences 

Lookalike audiences er en virkelig effektiv målgruppe segmentering som Facebook stiller til rådighed. Som du næsten kan fornemme på navnet, så er et lookalike audience segment generereret ud fra Facebook profiler som minder om dine eksisterende kunder. 

Facebook re-targeting 

Re-targeting giver dig mulighed for at påvirke kunder der har udvist en vis interesse for din service eller dit produkt. Kun fantasien sætter grænser for hvilken adfærd du laver re-targeting annoncering ud fra. Det kan være at kunden har kigget på et konkret tilbud, har downloadet indhold som signalerer købsinteresse, osv. Re-targeting er meget effektivt fordi du arbejder på at få de varmeste leads til at træffe en købsbeslutning. 

Ønsker du mere information om Facebook, kan du kontakte os på info@1stplace.dk eller på 51937169